das Büro
Gratis adviesgesprek
Gratis adviesgesprek taaltraining
Bepaal de juiste leerstrategie en ontdek hoe u en uw medewerkers zelfverzekerd kunnen communiceren met Duitse klanten en relaties.
- Voelt u zich gespannen wanneer u een Duitse klant aan de lijn krijgt?
- Moet u soms (te) lang naar woorden zoeken in zulke gesprekken?
- Gebruikt u liever Google translate dan dat u zelf een mail componeert?
Veel Nederlandse werknemers voelen zich onzeker tegenover een Duitse gesprekspartner omdat hun kennis van het Duits tekortschiet. Waarschijnlijk geldt dat ook voor medewerkers binnen jullie bedrijf.
Door die onzekerheid houden ze hun gesprekken met Duitse relaties heel kort. Of vragen ze een collega de telefoon te beantwoorden als een Duitse relatie belt. Ook vinden ze het moeilijk om het bedrijf te representeren in Duitsland of op beurzen. Met als gevolg dat Duitse klanten niet goed worden geholpen en het bedrijf kansen laat liggen.
Nergens voor nodig!
Iedereen – ook u – kan leren om in vlot en correct Duits klanten te woord staan, offertes te bespreken en lastige vragen in het Duits te beantwoorden. Mits u de juiste leerstrategie gebruikt en vooral geen dingen leert die u in uw functie niet nodig heeft. Dus geen overbodige rijtjes of verbuigingen. Wél specifieke woorden en uitdrukkingen.
Ontdek in een gratis adviesgesprek hoe ook u resoluut en met gemak met een Duitse klant communiceert – zodat u een goede, profijtelijke klantrelatie kunt opbouwen.
Ik ga graag vrijblijvend met u in gesprek wanneer u stappen wilt zetten om uw communicatie met Duitse klanten en leveranciers makkelijker en succesvoller te laten verlopen.
Vul hieronder uw gegevens in voor de aanvraag van een adviesgesprek.
Heeft u vragen die u eerst per e-mail wilt stellen? Dat kan natuurlijk ook: mail naar info@duitsvoorbedrijven.nl en u krijgt zo snel mogelijk antwoord. Bellen kan natuurlijk ook: 020-4860481
Uw extra bonus: u ontvangt direct het gratis e-boek ‘7 tips om succesvol afspraken te maken met Duitse klanten’.
In dit adviesgesprek leert u:
- Simpele manieren om uw Duitse woordenschat aanzienlijk te vergroten.
- Hoe u zich effectief voorbereidt op een Duits gesprek – zodat u precies weet wat u wilt zeggen in het Duits.
- Hoe u zelfvertrouwen kunt opbouwen zodat u ontspannen een gesprek in gaat en geen last krijgt van faal- of spreekangst.
Geeft u leiding aan medewerkers van verschillende afdelingen? Ook dan nodig ik u van harte uit voor een adviesgesprek. Ik denk graag mee over een training voor het hele bedrijf zodat alle medewerkers vertrouwen ontwikkelen in hun Duitse communicatie.
U krijgt in elk geval:
- Mijn deskundige visie als ervaren taaltrainer.
- Praktische tips om met meer vertrouwen te spreken.
- Concrete vervolgstappen om snel correcte Duitse gesprekken te voeren.
Heeft u interesse in een adviesgesprek?
Vul dan a.u.b. hieronder uw gegevens in. Heeft u vragen die u eerst per e-mail wilt stellen? Dat kan natuurlijk ook: mail naar info@duitsvoorbedrijven.nl en u krijgt zo snel mogelijk antwoord.
Ik zie uw aanmelding graag tegemoet. Na ontvangst neem ik zo spoedig mogelijk contact met u op om een afspraak in te plannen.
Mit freundlichen Grüßen
Ruxshin Bischoff
PS. Als u een adviesgesprek aanvraagt ontvangt u direct de gratis checklist ‘7 tips om succesvol afspraken te maken met Duitse klanten’.

Ruxshin Bischoff
Neem contact op of bel 020-48 60 481
Succesvolle Sales in het Duits
In 5 stappen naar een geslaagd verkoopgesprek met een Duitse klant.
Een training voor salesmanagers en verkopers die meer resultaat willen halen uit het verkoopgesprek.
Duits online: zakelijke e-mails schrijven
Download de gratis e-cursus.
Gratis 6-delige e-cursus voor medewerkers die regelmatig e-mails in het Duits moeten schrijven