Contact

Sta sterk in zakelijk Duits!

training Duits op locatie

Ook in het Duits een professional!

Spreek je regelmatig met Duitse klanten en wil je je Duits op een professioneel niveau brengen?  Dan kan een training een oplossing zijn!

Trainingsprogramma’s Zakelijk Duits

Meer verkoop door betere communicatievaardigheden in het Duits!

Ben je tevreden over je taalkennis? En kun je overtuigende gesprekken voeren, die in lijn zijn met jouw professionaliteit en die van de organisatie?

Veel medewerkers in sales en binnendienst zijn niet zo taalvaardig en communicatief als gewenst.

Hun woordenschat schiet tekort waardoor zij zich niet goed kunnen uitdrukken. Ze zijn bang om fouten te maken. Bovendien hebben ze vaak onvoldoende kennis van de zakelijke cultuurverschillen tussen Nederland en Duitsland.
E-book Kurzum!

Gratis e-book met 10 taaltips die je meteen kunt gebruiken!

Meld je aan voor de leukst nieuwsbrief over zakelijk Duits leren en ontvang dit e-book met 10 taaltips die je meteen kunt gebruiken.
Stuur mij het e-book.

Respectvol, zakelijk en beleefd!

U versus Sie - afstand en respect

De vraag die ik het meest van mijn klanten hoor is: moet ik echt nog steeds ‘Sie’ zeggen als ik mijn Duitse klant al een paar maanden ken? Is dat niet erg ouderwets? 

Op deze website spreek ik iedereen met je en jij aan. Daar heb ik bewust voor gekozen. In het Duits zou ik je zeker met Sie aanspreken. Het Duitse ‘Sie’ heeft immers een andere betekenis dan het Nederlandse ‘u’. Veel Nederlanders vinden ‘u’ vaak afstandelijk klinken. Maar het Duitse ‘Sie’ drukt weliswaar respect uit, het is zeker niet afstandelijk. Wel beleefd en respectvol.

Ik waardeer het persoonlijke contact met mijn klanten zeer. Daarom spreek ik je hier met je en jij aan. Dat bedoel ik beleefd en vriendelijk. En ik verheug me uiteraard op ons contact!

Herken je dit?

Je bent accountmanager of salesmedewerker en hebt veel contact met Duitse klanten.

In die Duitse gesprekken ben je echter vooral bezig met de taal en de zinsopbouw en of je wel de juiste woorden gebruikt. De klant zelf staat op het tweede plan. Je weet nooit of het wel precies klopt wat je zegt.
Ja, ik wil goed Duits spreken met klanten

Je geeft leiding aan medewerkers die regelmatig gesprekken voeren met Duitse klanten.

Sommige collega’s gaan die Duitse gesprekken het liefst uit de weg. Of ze schakelen over op het Engels! Daar maak je je zorgen over omdat je weet dat Duitse klanten dat ongemakkelijk vinden. En het kost op den duur omzet.
Ja, ik wil dat mijn medewerkers goed Duits spreken

de programma's en trainingen

brochure Succesvolle Sales
Brochure

Succesvolle Sales in het Duits! 

Een taal- en cultuurprogramma op maat voor accountmanagers en salesmedewerkers die hun Duitse klanten net zo professioneel willen helpen dan hun Nederlandse klanten.

Maak kennis met het volledige programma.
Download gratis

Al meer dan 30 jaar draait mijn werk om taal en succesvolle communicatie.

Ik ben ervan overtuigd dat medewerkers makkelijk en snel kunnen leren wat ze nodig hebben om Duitse contacten op een professionele manier te onderhouden - zonder ingewikkelde grammatica rijtjes!

Ik ben opgegroeid in Duitsland. Door mijn eigen achtergrond kan ik me verplaatsen in mijn klanten, die het soms lastig vinden om een vreemde taal te leren. 
Ik heb zelf ondervonden dat kennismaken met een andere taal en cultuur een verrijking is die enorm veel voldoening oplevert. Ik zie het als mijn missie om die ervaring uit te dragen.
Lees meer over mijn achtergrond en het ontstaan van das Buro.
Ruxshin Bischoff

Zij gingen je voor

"De training was geheel gericht op mijn functie. Dat had geen standaard Duitse training mij in deze korte tijd kunnen bieden."
Simone van der Veen, KeyAccountmanager, 
ChaletsPlus
"Ik heb mijn woordenschat enorm vergroot. Vooral omdat we met onze specifieke vaktermen hebben geoefend voel ik me nu veel zekerder en professioneler in mijn gesprekken en presentaties.”
Joey de Haan, Accountmanager,
Salco Bedrijfsdeuren B.V.
“Eindelijk een training die uitgaat van de behoefte binnen het bedrif. De pragmatische en professionele benadering was een verademing!"
Arie van Vliet, Directeur
Gouda Vuurvast Services

Nieuws & Inspiratie

Gratis e-book

Meld je aan voor de leukste nieuwsbrief over zakelijk Duits leren en ontvang dit e-book met 10 taaltips die je meteen kunt gebruiken. 

Je ontvangt dan regelmatig waardevolle tips, gratis tools, checklists en achtergrondinformatie over zakelijk Duits leren zodat je je Duits snel op een hoger niveau kunt brengen!
E-book Kurzum!
Copyright 2022 | Powered by Customerscope 
usersphone-handsetbubble linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram